Директорат
цивилног ваздухопловства
Републике Србије
Директорат
цивилног ваздухопловства
Републике Србије - 19.12.2024 02:28:48
Toggle navigation
Latinica
Engleski
О нама
Вести
Информатор о раду
Јавне набавке
ПРАВИЛНИК О БЕСПИЛОТНИМ ВАЗДУХОПЛОВИМА
Контакт
COVID - 19
Саобраћајна делатност
Обрасци
Контакт
Ваздухопловно особље
Oдељење Пловидбености
Аеродроми
Ваздушна пловидба
Регулатива ANS
Одељење ATM/ATCO/MET/AIS
Одељење CNS
Документа и формулари
Безбедносна наредба
Позиције радио-уређаја
Контакт
Обезбеђивање
Листе одобрених ваздухопловних субјеката и лица
Контакт
Права путника
Трагање и спасавање
Прописи
Примена прописа у сектору за ваздушну пловидбу,аеродроме и обезбеђивање у ваздухоплству
Примена прописа у сектору за саобраћајну делатност, пловидбеност и ваздухопловно особље
Контакт
Инспекцијски надзор
Безбедност
Одлуке Владе РС
За подношење захтева за издавање потврде о важењу дозволе вазд. особља/непроузроковању удеса, од 6.12.2024. године
Р
епубли
ч
ка административна такса износи 800,00 динара.
Безбедносна наредба 01_24: забрана полетања са LYBE 12L (и 12R) за IL-76 и ваздухоплове са потврдом о буци испод нивоа 3, погледати на
линку
Од 01.08.2024. године Републичка административна такса износи 1090,00 динара
Од 03. јула 2024. године захтевe за летове беспилотних ваздухоплова подносити на
uas@cad.gov.rs
Подношење рекламација путника преко веб форме на сајту Директората, више о томе на
линку
Захтев за одобравање летења беспилотног ваздухоплова у својству странке у управном поступку подносе власник/корисник или оператер бесилотног ваздухопловног непосредно или преко овлашћеног пуномоћника
Нова издања образаца Одељења пловидбености можете преузети на следећем
линку
Почетне страница
Права путника
Online подношење рекламације
Online подношење рекламације
Instagram
YouTube
LinkedIn
Toggle navigation
Права путника
Online подношење рекламације
Обавештења и вести
Пре лета
На аеродрому
После лета
Најчешћи проблеми
Рекламације
Улога ДЦВ правни оквир
COVID-19
Дестинације
Честа питања
Обрасци и документи
Аеродроми
Чартет саобраћај
Контакт
Инспекцијски надзор
Контролне листе
Планови инспекцијског надзора за 2024 годину
Планови инспекцијског надзора за 2023 годину
Годишњи извештај о раду и показатељи делотворности инспекцијског надзора за 2021. годину
Права и обавезе привредних субјеката у редовном инспекцијском надзору
Кодекс понашања и етике инспектора
Примедбе
Шта мислите о раду ДЦВ?
Подношење рекламације
Да ли је ваш лет:
Редован
Чартер
У случају где путник уплати тзв пакет аранжман, процес подношења рекламација је другачији него у редовном саобраћају. Како Ви нисте склопили уговор са авио превозиоцем већ са Туристичком агенцијом адреса за све жалбе је управо на адреси наручиоца превоза. Како је наручилац превоза била Туристичка агенција а превоз био чартер (ванредни), путник није ни могао да купи појединачну карту од превозиоца већ само као део пакет аранжмана. Облигациони односи у оваквим случајевима су: путник-агенција и агенција-превозилац. Проблем није ваздухопловне природе већ процеса најма услуга транспорта у оквиру пакет аранжмана, тако да проблем може решити надлежна инспекција.
Да ли сте се обратили авиопревозиоцу:
Да
Не
Заштиту својих права, сагласно члану 97. Закона о облигационим и основама својинско-правних односа у ваздушном саобраћају („Службени гласник РС“ бр. 87/11 и 66/15), можете остварити тако што рекламацију прво поднесете авио-превозиоцу на начин који је превозилац предвидео (најчешће се ради о ВЕБ форми) у року од 90 дана од дана када је лет обављен или када је требало да се обави (водите рачуна да сте исправно попунили формулар као и да сте добили потврду о пријему истог, број рекламације, аутоматска потврда, писани одговор / у зависности од праксе авио превозиоца). Уз наведену рекламацију путник подноси и одговарајуће доказе.
Да ли је авиопревозилац одговорио на рекламацију
Да
Не
Број рекламације заведене код авиопревозиоца:
Датум подношења рекламације код авиопревозиоца:
Повод за рекламацију:
Изаберите разлог
Отказан лет
Ускраћено укрцавање
Кашњење лета
Изгубљен пртљаг
Оштећен пртљаг
Кашњење пртљага
Пробијање рока за одговор авиопревозиоца
Проблем са путним документима
Проблем са тарифама
Поступање са путницима са инвалидитетом/смањеном покретљивошћу
Смештање у нижу вишу класу
Услуге на лету
Доступност авио карата у слободној продаји
Поштовање реда летења
Остало
Повод за обраћање Директорату:
Изаберите разлог
Незадовољавајући одговор од авиопревозиоца
Неблаговремени одговор од авиопревозиоца
Неадекватна надокнада од авиопревозиоца
Неки други разлог
Име и презиме путника:
E-mail адреса:
Авио превозилац:
Број карте еткт (13 Бројева) / ПНР (6 Знакова):
Број лета:
Аеродром на ком се проблем десио:
Место полетања:
Место слетања:
Планирано време поласка:
Планирано време доласка:
Стварно време поласка:
Стварно време доласка:
Oпис проблема:
0
/ 2000
Прилози:
Карта за укрцавање (Boarding pass):
Електронска карта:
Прилагање овлашћења (ако подносите у нечије име):
Остало:
Унесите код са слике