Вести са сајта
Саопштење Директората - поједностављен процес подношења рекламација путника
Петак, 18.08.2023.
Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије увео је нов и практичан начин подношења рекламација путника путем нове wеб форме доступне на сајту www.cad.gov.rs у одељку који се бави заштитом права путника.
На овај начин Директорат настоји да корисницима олакша и поједностави процес подношења рекламација, како би у свега пар корака могли да упуте своју жалбу.
Рекламације путника на рад оператера ваздухоплова као и оператера аеродрома, подносе се преко форме која се налази на веб сајту Директората на страници „Права путника“.
Овим путем се информише да online подношење рекламације на адресу е-поште reklamacijeputnika@cad.gov.rs престаје са радом у склопу аутоматизовања процеса подношења рекламација.