Obaveštavamo da je poziv na broj za uplatu Republičkih administrativnih taksi izmenjen - obrazac sa izmenama možete pogledati na linku  Za podnošenje zahteva za izdavanje potvrde o važenju dozvole vazd. osoblja/neprouzrokovanju udesa od 6.12.2024. godine Republička administrativna taksa iznosi 800,00 dinara.  Od 6.12.2024. godine za podnošenje zahteva za izdavanje potvrde o važenju dozvole vazduhoplovnog osoblja/neprouzrokovanju udesa i zahteva za izdavanje duplikata dozvole, se ne plaća Republička administrativna taksa.  Bezbednosna naredba 01_24: zabrana poletanja sa LYBE 12L (i 12R) za IL-76 i vazduhoplove sa potvrdom o buci ispod nivoa 3, pogledati na linku  Od 01.08.2024. godine Republička administrativna taksa iznosi 1090,00 dinara  Od 03. jula 2024. godine zahteve za letove bespilotnih vazduhoplova podnositi na uas@cad.gov.rs  Podnošenje reklamacija putnika preko veb forme na sajtu Direktorata, više o tome na linku  Zahtev za odobravanje letenja bespilotnog vazduhoplova u svojstvu stranke u upravnom postupku podnose vlasnik/korisnik ili operater besilotnog vazduhoplovnog neposredno ili preko ovlašćenog punomoćnika  Nova izdanja obrazaca Odelјenja plovidbenosti možete preuzeti na sledećem linku 
Javna nabavka 14/2013 - nabavka servera i sistema za skladištenje podataka
  1. Poziv za podnošenje ponude
  2. Konkursna dokumentacija
  3. Izmena konkursne dokumentacije
  4. Obaveštenje o zaključenom ugovoru
Javna nabavka 12/2013 - nabavka licencnih softvera
  1. Poziv za podnošenje ponude
  2. Konkursna dokumentacija
  3. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke licencnih softvera - 01
  4. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke licencnih softvera - 02
  5. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke licencnih softvera - 03
  6. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke licencnih softvera - 04
  7. Obaveštenje o zaključenom ugovoru - partija 1
  8. Obaveštenje o zaključenom ugovoru - partija 2
Javna nabavka 11/2013 - za uslugu redovnog avio-prevoza
  1. Poziv za podnošenje ponude
  2. Konkursna dokumentacija
  3. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke za uslugu redovnog avio-prevoza
  4. Obaveštenje o zaključenom ugovoru
Javna nabavka male vrednosti 10/2013 - usluge obezbeđenja
  1. Poziv za podnošenje ponude
  2. Konkursna dokumentacija
  3. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke usluge obezbeđenja
  4. Obaveštenje o zaključenom ugovoru
Javna nabavka male vrednosti 09/2013 - Nabavka kancelarijskog materijala
  1. Konkursna dokumentacija
  2. Poziv za podnošenje ponude u postupku javne nabavke male vrednosti
  3. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala - 01
  4. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala - 02
  5. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala - 03
  6. Obaveštenje o zaključenom ugovoru