Javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta

DIREKTORAT CIVILNOG VAZDUHOPLOVSTVA
REPUBLIKE SRBIJE
OGLAŠAVA
JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA
I ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA NA NEODREĐENO VREME
I RADNA MESTA KOJA SE POPUNJAVAJU:
1. Projektant softvera, Odeljenje za informaciono-komunikacione poslove, Sektor podrške - 1 izvršilac
Opis posla:
· implementacija IS: učešće u izradi logičkog i fizičkog modela podataka,
· učešće u opisivanju poslovnih operacija koje se mogu efikasnije i efektivnije izvršavati korišćenjem IKT;
· učešće u definisanju korisničkih zahteva i izradi specifikacija namenskih softverskih rešenja (aplikacija);
· učešće u izradi uputstava za realizaciju aplikacija na konkretnoj platformi;
· izrađuje i testira aplikacije na konkretnoj platformi;
· izrađuje uputstva za korišćenje aplikacija;
· implementira aplikacije;
· obučava korisnike;
· održavanje IS: administriranje aplikacija, pružanje podrške zaposlenima u upotrebi aplikacija;
Uslovi za rad na radnom mestu projektant softvera:
· stečeno visoko obrazovanje u oblasti društveno-humanističkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim ili specijalističkim strukovnim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB;
· 1 godina radnog iskustva na poslovima primene informaciono komunikacionih tehnologija;
· Engleski jezik B 1 *CEFR
Prednost će imati kandidati koji:
· dobro poznaju Oracle tehnologije:
o Oracle DB 12c (SQL, PL/SQL, modeliranje, optimizacija);
o Oracle WebLogic 12c;
o Oracle Application Express 5+;
o Oracle BI Publisher;
o Oracle SQL Developer;
· imaju iskustvo u razvoju aplikacija na Oracle Application Expess platformi;
· imaju iskustvo u razvoju aplikacija na Enterprise Java platformi;
· dobro poznaju frontend tehnologije (HTML, JS/ES, CSS/SCSS, AJAX);
· dobro poznaju WEB servise (RESTful, SOAP);
· imaju iskustvo u prikupljanju, analiziranju i dokumentovanju poslovnih korisničkih zahteva;
· imaju iskustvo u projektovanju poslovnih softverskih rešenja;
· imaju iskustvo u vođenju projekata razvoja softverskih rešenja;
· poseduju sertifikat iz domena projektovanja i razvoja softverskih rešenja.
2. IT tehničar, Odeljenje za informaciono-komunikacione poslove, Sektor podrške - 1 izvršilac
Opis posla:
· nadgleda informaciono komunikacionu infrastrukturu: analizira sistemske zapise i identifikuje potencijalne probleme u sistemu, ispituje funkcionalnost instalirane opreme i predlaže mere u svrhu optimalnog korišćenja;
· održava informaciono komunikacionu infrastrukturu: dodaje, briše i ažurira korisničke naloge u sistemu, obezbeđuje zaštitu sistema, rešava zastoje u sistemu i izveštava, poboljšava performanse sistema, održava računarsku mrežu, izrađuje rezervne kopije podataka i sistema, izrađuje dokumentaciju o računarskom sistemu;
· pruža tehničku i korisničku podršku u mrežnom okruženju;
Uslovi za rad na radnom mestu IT tehničar:
· stečeno srednje obrazovanje
· 1 godina radnog iskustva na poslovima održavanja informaciono komunikacione infrastrukture
· Engleski jezik B1 *CEFR
Prednost će imati kandidati koji dobro poznaju:
· Računarski hardware: instalacija i servisiranje
· Microsoft tehnologije: Office alate, Active Directory, Exchange, IIS,
· Unix operativne sisteme: Oracle Linux, Centos Linux.
3. Savetnik za poreze, evidencije i platni promet, Odeljenje za finansije i računovodstvo, Sektor podrške - 1 izvršilac
Opis posla:
· kontroliše obračune, rekapitulacije, knjigovodstvene isprave i naloge za plaćanja u vezi sa isplatom zarada, naknada zarada i ostalih ličnih primanja zaposlenih i lica van radnog odnosa u Direktoratu;
· vrši kontrolu obrazaca i dostavlja ih PIO fondu i drugim nadležnim državnim organima;
· učestvuje u izradi godišnje poreske prijave o ukupnim isplatama oporezovanih prihoda;
· stara se o pravilnoj primeni propisa, kao i ispravnom funkcionisanju automatizovanih postupaka obračuna i isplate zarada i drugih primanja;
· prati naplatu potraživanja od dužnika, kao i dospelost potraživanja;
· učestvuje u izradi projektnih zahteva za implementaciju novih funkcionalnosti aplikacija iz delokruga Odeljenja;
· vrši testiranje novih funkcionalnosti aplikacija iz delokruga Odeljenja pre njihove implementacije;
· prima i kontroliše menice i menična ovlašćenja i druge instrumente finansijskog obezbeđenja i vodi njihovu evidenciju;
· priprema dokumentaciju potrebnu za sprovođenje naplate po instrumentima finansijskog obezbeđenja koju dostavlja poslovnoj banci na realizaciju;
· izrađuje informacije, analize, izveštaje, preglede i dopise iz delokruga Odeljenja;
· prati i primenjuje propise iz oblasti računovodstveno-finansijskog poslovanja, platnog prometa i poreskog zakonodavstva;
Uslovi za rad na radnom mestu savetnik za poreze, evidencije i platni promet:
· stečeno visoko obrazovanje u oblasti ekonomskih nauka na osnovnim akademskim ili specijalističkim strukovnim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova;
· 1 godina radnog iskustva na poslovima upravljanja finansijama;
· Struktuirana znanja iz oblasti finansija: poznavanje ekonomskih i računovodstvenih načela u praksi, analiza i izveštavanje finansijskih podataka;
· Engleski jezik A1 *CEFR
II ZAJEDNIČKO ZA SVA RADNA MESTA:
Rad na radnim mestima se zasniva na neodređeno vreme, mesto rada Beograd, ul. Skadarska br. 23 i 23/1.
III DOKAZI KOJI SE PRILAŽU UZ PRIJAVU NA JAVNI KONKURS:
· potpisana prijava- u prijavi naznačiti radno mesto na koje se konkuriše sa kontakt adresom i brojem telefona
· biografija
· original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu Republike Srbije
· original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih
· original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema
· dokaz o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo
· uverenje sudskog organa da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak
Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika.
Svi dokazi prilažu se na srpskom jeziku, odnosno ukoliko su na stranom jeziku moraju biti prevedeni na srpski jezik i overeni od strane ovlašćenog sudskog tumača.
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave i prijave uz koje nisu priloženi svi traženi dokazi u originalu ili overenoj fotokopiji kod javnog beležnika biće odbačene zaključkom Konkursne komisije.
IV ROK U KOME SE PODNOSE PRIJAVE NA JAVNI KONKURS:
Kandidati su dužni da svoje prijave na konkurs dostave u roku od 15 dana, koji počinje da teče narednog dana od dana oglašavanja javnog konkursa u dnevnom listu „Blic“ i na zvaničnom sajtu Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije (www.cad.gov.rs).
V ADRESA NA KOJU SE PODNOSE PRIJAVE NA JAVNI KONKURS:
Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije, Beograd, ul. Skadarska 23 i 23/1, sa naznakom „za javni konkurs sa nazivom radnog mesta na koje se konkuriše“.
VI LICE ZADUŽENO ZA DAVANJE OBAVEŠTENJA O JAVNOM KONKURSU:
Irena Bjelotomić, kontakt telefon 011 292 7028
VII PROVERA OSPOSOBLJENOSTI, ZNANJA I VEŠTINA KANDIDATA U IZBORNOM POSTUPKU:
Sa kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i uz koje su priloženi svi potrebni dokazi za ispunjavanje uslova za oglašena radna mesta, proveru stručnih osposobljenosti, znanja i veština, konkursna komisija će proveru obaviti usmenim putem, u prostorijama Direktorata za civilno vazduhoplovstvo Republike Srbije, Beograd, Skadarska 23 i 23/1.
O datumu, danu i vremenu kada će se sprovesti usmeni razgovor sa kandidatima, kandidati će biti blagovremeno obavešteni telefonom ili na adresu koju su naveli u prijavi.
Kandidati koji konkurišu na više radnih mesta podnose jednu prijavu u kojoj navode radna mesta za koja konkurišu i dostavljaju tražena dokumenta za ta radna mesta.
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
Obaveštavaju se učesnici javnog konkursa da će se dokumentacija vraćati isključivo na pisani zahtev učesnika.