Direktorat
civilnog vazduhoplovstva
Republike Srbije
Direktorat
civilnog vazduhoplovstva
Republike Srbije - 19.12.2024 00:16:19
Toggle navigation
Ћирилица
Engleski
O nama
Vesti
Informator o radu
Javne nabavke
PRAVILNIK O BESPILOTNIM VAZDUHOPLOVIMA
Kontakt
COVID - 19
Saobraćajna delatnost
Obrasci
Kontakt
Vazduhoplovno osoblje
Odeljenje Plovidbenosti
Aerodromi
Vazdušna plovidba
Regulativa ANS
Odeljenje ATM/ATCO/MET/AIS
Odeljenje CNS
Dokumenta i formulari
Bezbednosna naredba
Pozicije radio-uređaja
Kontakt
Obezbeđivanje
Liste odobrenih vazduhoplovnih subjekata i lica
Kontakt
Prava putnika
Traganje i spasavanje
Propisi
Primena propisa u sektoru za vazdušnu plovidbu,aerodrome i obezbeđivanje u vazduhoplstvu
Primena propisa u sektoru za saobraćajnu delatnost, plovidbenost i vazduhoplovno osoblje
Kontakt
Inspekcijski nadzor
Bezbednost
Odluke Vlade RS
Za podnošenje zahteva za izdavanje potvrde o važenju dozvole vazd. osoblja/neprouzrokovanju udesa od 6.12.2024. godine
R
epubli
č
ka administrativna taksa iznosi 800,00 dinara.
Od 6.12.2024. godine za podnošenje zahteva za izdavanje potvrde o važenju dozvole vazduhoplovnog osoblja/neprouzrokovanju udesa i zahteva za izdavanje duplikata dozvole, se ne plaća Republička administrativna taksa.
Bezbednosna naredba 01_24: zabrana poletanja sa LYBE 12L (i 12R) za IL-76 i vazduhoplove sa potvrdom o buci ispod nivoa 3, pogledati na
linku
Od 01.08.2024. godine Republička administrativna taksa iznosi 1090,00 dinara
Od 03. jula 2024. godine zahteve za letove bespilotnih vazduhoplova podnositi na
uas@cad.gov.rs
Podnošenje reklamacija putnika preko veb forme na sajtu Direktorata, više o tome na
linku
Zahtev za odobravanje letenja bespilotnog vazduhoplova u svojstvu stranke u upravnom postupku podnose vlasnik/korisnik ili operater besilotnog vazduhoplovnog neposredno ili preko ovlašćenog punomoćnika
Nova izdanja obrazaca Odelјenja plovidbenosti možete preuzeti na sledećem
linku
Početna stranica
Prava putnika
Online podnošenje reklamacije
Online podnošenje reklamacije
Instagram
YouTube
LinkedIn
Toggle navigation
Prava putnika
Online podnošenje reklamacije
Obaveštenja i vesti
Pre leta
Na aerodromu
Posle leta
Najčešći problemi
Reklamacije
Uloga DCV pravni okvir
COVID-19
Destinacije
Česta pitanja
Obrasci i dokumenti
Aerodromi
Kontakt
Inspekcijski nadzor
Kontrolne liste
Planovi inspekcijskog nadzora za 2024 godinu
Planovi inspekcijskog nadzora za 2023 godinu
Godišnji izveštaj o radu i pokazatelji delotvornosti inspekcijskog nadzora za 2021. godinu
Prava i obaveze privrednih subjekata u redovnom inspekcijskom nadzoru
Kodeks ponašanja i etike inspektora
Primedbe
Šta mislite o radu DCV?
Podnošenje reklamacije
Da li je vaš let:
Redovan
Čarter
U slučaju gde putnik uplati tzv paket aranžman, proces podnošenja reklamacija je drugačiji nego u redovnom saobraćaju. Kako Vi niste sklopili ugovor sa avio prevoziocem već sa Turističkom agencijom adresa za sve žalbe je upravo na adresi naručioca prevoza. Kako je naručilac prevoza bila Turistička agencija a prevoz bio čarter (vanredni), putnik nije ni mogao da kupi pojedinačnu kartu od prevozioca već samo kao deo paket aranžmana. Obligacioni odnosi u ovakvim slučajevima su: putnik-agencija i agencija-prevozilac. Problem nije vazduhoplovne prirode već procesa najma usluga transporta u okviru paket aranžmana, tako da problem može rešiti nadležna inspekcija.
Da li ste se obratili avioprevoziocu:
Da
Ne
Zaštitu svojih prava, saglasno članu 97. Zakona o obligacionim i osnovama svojinsko-pravnih odnosa u vazdušnom saobraćaju („Službeni glasnik RS“ br. 87/11 i 66/15), možete ostvariti tako što reklamaciju prvo podnesete avio-prevoziocu na način koji je prevozilac predvideo (najčešće se radi o VEB formi) u roku od 90 dana od dana kada je let obavlјen ili kada je trebalo da se obavi (vodite računa da ste ispravno popunili formular kao i da ste dobili potvrdu o prijemu istog, broj reklamacije, automatska potvrda, pisani odgovor / u zavisnosti od prakse avio prevozioca). Uz navedenu reklamaciju putnik podnosi i odgovarajuće dokaze.
Da li je avioprevozilac odgovorio na reklamaciju
Da
Ne
Broj reklamacije zavedene kod avioprevozioca:
Datum podnošenja reklamacije kod avioprevozioca:
Povod za reklamaciju:
Izaberite razlog
Otkazan let
Uskraćeno ukrcavanje
Kašnjenje leta
Izgublјen prtlјag
Oštećen prtlјag
Kašnjenje prtlјaga
Probijanje roka za odgovor avioprevozioca
Problem sa putnim dokumentima
Problem sa tarifama
Postupanje sa putnicima sa invaliditetom/smanjenom pokretlјivošću
Smeštanje u nižu višu klasu
Usluge na letu
Dostupnost avio karata u slobodnoj prodaji
Poštovanje reda letenja
Ostalo
Povod za obraćanje Direktoratu:
Izaberite razlog
Nezadovolјavajući odgovor od avioprevozioca
Neblagovremeni odgovor od avioprevozioca
Neadekvatna nadoknada od avioprevozioca
Neki drugi razlog
Ime i prezime putnika:
E-mail adresa:
Avio prevozilac:
Broj karte etkt (13 Brojeva) / PNR (6 Znakova):
Broj leta:
Aerodrom na kom se problem desio:
Mesto poletanja:
Mesto sletanja:
Planirano vreme polaska:
Planirano vreme dolaska:
Stvarno vreme polaska:
Stvarno vreme dolaska:
Opis problema:
0
/ 2000
Prilozi:
Karta za ukrcavanje (Boarding pass):
Elektronska karta:
Prilaganje ovlašćenja (ako podnosite u nečije ime):
Ostalo:
Unesite kod sa slike