Za podnošenje zahteva za izdavanje potvrde o važenju dozvole vazd. osoblja/neprouzrokovanju udesa od 6.12.2024. godine Republička administrativna taksa iznosi 800,00 dinara. Od 6.12.2024. godine za podnošenje zahteva za izdavanje potvrde o važenju dozvole vazduhoplovnog osoblja/neprouzrokovanju udesa i zahteva za izdavanje duplikata dozvole, se ne plaća Republička administrativna taksa. Bezbednosna naredba 01_24: zabrana poletanja sa LYBE 12L (i 12R) za IL-76 i vazduhoplove sa potvrdom o buci ispod nivoa 3, pogledati na linku  Od 01.08.2024. godine Republička administrativna taksa iznosi 1090,00 dinara  Od 03. jula 2024. godine zahteve za letove bespilotnih vazduhoplova podnositi na uas@cad.gov.rs  Podnošenje reklamacija putnika preko veb forme na sajtu Direktorata, više o tome na linku  Zahtev za odobravanje letenja bespilotnog vazduhoplova u svojstvu stranke u upravnom postupku podnose vlasnik/korisnik ili operater besilotnog vazduhoplovnog neposredno ili preko ovlašćenog punomoćnika  Nova izdanja obrazaca Odelјenja plovidbenosti možete preuzeti na sledećem linku 

Podnošenje reklamacije

U slučaju gde putnik uplati tzv paket aranžman, proces podnošenja reklamacija je drugačiji nego u redovnom saobraćaju. Kako Vi niste sklopili ugovor sa avio prevoziocem već sa Turističkom agencijom adresa za sve žalbe je upravo na adresi naručioca prevoza. Kako je naručilac prevoza bila Turistička agencija a prevoz bio čarter (vanredni), putnik nije ni mogao da kupi pojedinačnu kartu od prevozioca već samo kao deo paket aranžmana. Obligacioni odnosi u ovakvim slučajevima su: putnik-agencija i agencija-prevozilac. Problem nije vazduhoplovne prirode već procesa najma usluga transporta u okviru paket aranžmana, tako da problem može rešiti nadležna inspekcija.
Zaštitu svojih prava, saglasno članu 97. Zakona o obligacionim i osnovama svojinsko-pravnih odnosa u vazdušnom saobraćaju („Službeni glasnik RS“ br. 87/11 i 66/15), možete ostvariti tako što reklamaciju prvo podnesete avio-prevoziocu na način koji je prevozilac predvideo (najčešće se radi o VEB formi) u roku od 90 dana od dana kada je let obavlјen ili kada je trebalo da se obavi (vodite računa da ste ispravno popunili formular kao i da ste dobili potvrdu o prijemu istog, broj reklamacije, automatska potvrda, pisani odgovor / u zavisnosti od prakse avio prevozioca). Uz navedenu reklamaciju putnik podnosi i odgovarajuće dokaze.
0 / 2000

Prilozi:

Unesite kod sa slike