Јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места

ДИРЕКТОРАТ ЦИВИЛНОГ ВАЗДУХОПЛОВСТВА
РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ
ОГЛАШАВА
ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
И ЗАСНИВАЊЕ РАДНОГ ОДНОСА НА НЕОДРЕЂЕНО ВРЕМЕ
I РАДНА МЕСТА КОЈА СЕ ПОПУЊАВАЈУ:
1. Пројектант софтвера, Одељење за информационо-комуникационе послове, Сектор подршке - 1 извршилац
Опис посла:
· имплементација ИС: учешће у изради логичког и физичког модела података,
· учешће у описивању пословних операција које се могу ефикасније и ефективније извршавати коришћењем ИКТ;
· учешће у дефинисању корисничких захтева и изради спецификација наменских софтверских решења (апликација);
· учешће у изради упутстава за реализацију апликација на конкретној платформи;
· израђује и тестира апликације на конкретној платформи;
· израђује упутства за коришћење апликација;
· имплементира апликације;
· обучава кориснике;
· одржавање ИС: администрирање апликација, пружање подршке запосленима у употреби апликација;
Услови за рад на радном месту пројектант софтвера:
· стечено високо образовање у области друштвено-хуманистичких или техничко-технолошких наука на основним академским или специјалистичким струковним студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ;
· 1 годинa радног искуства на пословима примене информационо комуникационих технологија;
· Енглески језик B 1 *CEFR
Предност ће имати кандидати који:
· добро познају Oracle технологије:
o Оracle DB 12c (SQL, PL/SQL, моделирање, оптимизација);
o Оracle WebLogic 12c;
o Oracle Application Express 5+;
o Oracle BI Publisher;
o Oracle SQL Developer;
· имају искуство у развоју апликација на Oracle Application Expess платформи;
· имају искуство у развоју апликација на Enterprise Java платформи;
· добро познају frontend технологије (HTML, JS/ES, CSS/SCSS, AJAX);
· добро познају WEB сервисе (RESTful, SOAP);
· имају искуство у прикупљању, анализирању и документовању пословних корисничких захтева;
· имају искуство у пројектовању пословних софтверских решења;
· имају искуство у вођењу пројеката развоја софтверских решења;
· поседују сертификат из домена пројектовања и развоја софтверских решења.
2. ИТ техничар, Одељење за информационо-комуникационе послове, Сектор подршке - 1 извршилац
Опис посла:
· надгледа информационо комуникациону инфраструктуру: анализира системске записе и идентификује потенцијалне проблеме у систему, испитује функционалност инсталиране опреме и предлаже мере у сврху оптималног коришћења;
· одржава информационо комуникациону инфраструктуру: додаје, брише и ажурира корисничке налоге у систему, обезбеђује заштиту система, решава застоје у систему и извештава, побољшава перформансе система, одржава рачунарску мрежу, израђује резервне копије података и система, израђује документацију о рачунарском систему;
· пружа техничку и корисничку подршку у мрежном окружењу;
Услови за рад на радном месту ИТ техничар:
· стечено средње образовање
· 1 година радног искуства на пословима одржавања информационо комуникационе инфраструктуре
· Енглески језик B1 *CEFR
Предност ће имати кандидати који добро познају:
· Рачунарски hardware: инсталација и сервисирање
· Microsoft технологије: Office алате, Active Directory, Exchange, IIS,
· Unix оперативне системе: Oracle Linux, Centos Linux.
3. Саветник за порезе, евиденције и платни промет, Одељење за финансије и рачуноводство, Сектор подршке - 1 извршилац
Опис посла:
· контролише обрачуне, рекапитулације, књиговодствене исправе и налоге за плаћања у вези са исплатом зарада, накнада зарада и осталих личних примања запослених и лица ван радног односа у Директорату;
· врши контролу образаца и доставља их ПИО фонду и другим надлежним државним органима;
· учествује у изради годишње пореске пријаве о укупним исплатама опорезованих прихода;
· стара се о правилној примени прописа, као и исправном функционисању аутоматизованих поступака обрачуна и исплате зарада и других примања;
· прати наплату потраживања од дужника, као и доспелост потраживања;
· учествује у изради пројектних захтева за имплементацију нових функционалности апликација из делокруга Одељења;
· врши тестирање нових функционалности апликација из делокруга Одељења пре њихове имплементације;
· прима и контролише менице и менична овлашћења и друге инструменте финансијског обезбеђења и води њихову евиденцију;
· припрема документацију потребну за спровођење наплате по инструментима финансијског обезбеђења коју доставља пословној банци на реализацију;
· израђује информације, анализе, извештаје, прегледе и дописе из делокруга Одељења;
· прати и примењује прописе из области рачуноводствено-финансијског пословања, платног промета и пореског законодавства;
Услови за рад на радном месту саветник за порезе, евиденције и платни промет:
· стечено високо образовање у области економских наука на основним академским или специјалистичким струковним студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова;
· 1 година радног искуства на пословима управљања финансијама;
· Структуирана знања из области финансија: познавање економских и рачуноводствених начела у пракси, анализа и извештавање финансијских података;
· Енглески језик А1 *CEFR
II ЗАЈЕДНИЧКО ЗА СВА РАДНА МЕСТА:
Рад на радним местима се заснива на неодређено време, место рада Београд, ул. Скадарска бр. 23 и 23/1.
III ДОКАЗИ КОЈИ СЕ ПРИЛАЖУ УЗ ПРИЈАВУ НА ЈАВНИ КОНКУРС:
· потписана пријава- у пријави назначити радно место на које се конкурише са контакт адресом и бројем телефона
· биографија
· оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству Републике Србије
· оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених
· оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема
· доказ о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима и са којом стручном спремом је стечено радно искуство
· уверење судског органа да се против кандидата не води кривични поступак
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника.
Сви докази прилажу се на српском језику, односно уколико су на страном језику морају бити преведени на српски језик и оверени од стране овлашћеног судског тумача.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве и пријаве уз које нису приложени сви тражени докази у оригиналу или овереној фотокопији код јавног бележника биће одбачене закључком Kонкурсне комисије.
IV РОК У КОМЕ СЕ ПОДНОСЕ ПРИЈАВЕ НА ЈАВНИ КОНКУРС:
Кандидати су дужни да своје пријаве на конкурс доставе у року од 15 дана, који почиње да тече наредног дана од дана оглашавања јавног конкурса у дневном листу „Блиц“ и на званичном сајту Директората цивилног ваздухопловства Републике Србије (www.cad.gov.rs).
V АДРЕСА НА КОЈУ СЕ ПОДНОСЕ ПРИЈАВЕ НА ЈАВНИ КОНКУРС:
Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије, Београд, ул. Скадарска 23 и 23/1, са назнаком „за јавни конкурс са називом радног места на које се конкурише“.
VI ЛИЦЕ ЗАДУЖЕНО ЗА ДАВАЊЕ ОБАВЕШТЕЊА О ЈАВНОМ КОНКУРСУ:
Ирена Бјелотомић, контакт телефон 011 292 7028
VII ПРОВЕРА ОСПОСОБЉЕНОСТИ, ЗНАЊА И ВЕШТИНА КАНДИДАТА У ИЗБОРНОМ ПОСТУПКУ:
Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и уз које су приложени сви потребни докази за испуњавање услова за оглашена радна места, проверу стручних оспособљености, знања и вештина, конкурсна комисија ће проверу обавити усменим путем, у просторијама Директората за цивилно ваздухопловство Републике Србије, Београд, Скадарска 23 и 23/1.
О датуму, дану и времену када ће се спровести усмени разговор са кандидатима, кандидати ће бити благовремено обавештени телефоном или на адресу коју су навели у пријави.
Кандидати који конкуришу на више радних места подносе једну пријаву у којој наводе радна места за која конкуришу и достављају тражена документа за та радна места.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
Обавештавају се учесници јавног конкурса да ће се документација враћати искључиво на писани захтев учесника.