У току је Јавни позив за доставу примедби и предлога на Предлог тарифе такси које се плаћају  Директорату, више о томе на линку
Обавештавамо да је позив на број за уплату Републичких административних такси измењен - образац са изменама можете погледати на линку 
Безбедносна наредба 01_24: забрана полетања са LYBE 12L (и 12R) зa IL-76 и ваздухоплове са потврдом о буци испод нивоа 3. погледати на линку
Подношење рекламација путника преко веб форме на сајту Директората, више о томе на линку
Захтев за одобравање летења беспилотног ваздухоплова у својству странке у управном поступку подносе власник/корисник или оператер бесилотног ваздухопловног непосредно или преко овлашћеног пуномоћника
Нова издања образаца Одељења пловидбености можете преузети на следећем линку
У току је Јавни позив за доставу примедби и предлога на Предлог тарифе такси које се плаћају  Директорату, више о томе на линку
Обавештавамо да је позив на број за уплату Републичких административних такси измењен - образац са изменама можете погледати на линку 
Безбедносна наредба 01_24: забрана полетања са LYBE 12L (и 12R) зa IL-76 и ваздухоплове са потврдом о буци испод нивоа 3. погледати на линку
Подношење рекламација путника преко веб форме на сајту Директората, више о томе на линку
Захтев за одобравање летења беспилотног ваздухоплова у својству странке у управном поступку подносе власник/корисник или оператер бесилотног ваздухопловног непосредно или преко овлашћеног пуномоћника
Нова издања образаца Одељења пловидбености можете преузети на следећем линку

Србија међу првим земљама у свету приступила припреми Националног програма за безбедност у цивилном ваздушном саобраћају

Србија међу првим земљама у свету приступила припреми Националног програма за безбедност у цивилном ваздушном саобраћају

У Директорату цивилног ваздухопловства Републике Србије данас је представљен план примене Националног програма за безбедност у цивилном ваздухопловству.

 

Састанку су присуствовали представници Министарства за инфраструктуру и Директората цивилног ваздухопловства.

 

План примене Националног програма за безбедност чине системске мере односно стандарди за успостављање вишег нивоа безбедности и минимизирање ризика у цивилном ваздухопловству.

Стандарде  је прописала Међународна организација цивилног ваздухопловства (ИKАО) и они тек треба да буду усвојени у Европској агенцији за безбедност цивилног ваздушног саобраћаја (ЕАСА) односно у  Европској унији.

 

Стручњаци  Директората у сарадњи са колегама из Министарства за инфраструктуру дефинисали су три фазе имлементације програма које би требало спровести од 2011.- 2015. године. Дефинисана су задужења и обавезе учесника у изради и спровођењу програма и дати рокови за њихову реализацију.

 

Приступивши изради плана програма средином 2010. године, Србија се нашла међу десет земаља света које су активно започеле примену мера које подижу ниво националне безбедности у цивилном ваздухопловству.

 

Државни секретар у Министарству за инфраструктуру Миодраг Миљковић нагласио је да је Србија у потпуности спремна да овај изузетно важан и озбиљан посао заврши у договореном року. Изузетно добра сарадња Министарства за инфраструктуру и Директората цивилног ваздухопловства резултирала је квалитетним акционим планом који ће, како је нагласио, бити представљен на првој седници Подкомитета за безбедност ваздушног саобраћаја. 

Доношење Националног програма безбедности у цивилном ваздушном саобраћају, према Миљковићевим речима, сврстаће Србију међу најнапредније земље у Европи и свету када је реч о цивилном ваздухопловству и допринети да се осим подизања нивоа безбедности у Србији, успостави виши ниво безбедности и на глобалном нивоу. 

У Директорату цивилног ваздухопловства Републике Србије данас је представљен план примене Националног програма за безбедност у цивилном ваздухопловству.