Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije - 23.03.2019 05:09:30

Vanredni termin testiranja u procesu sertifikacije osoblja koje obavlja pregled obezbeđivnja na aerodromu počinje od 4. marta 2019. godine.Svi zainteresovani subjekti treba da podnesu zahtev Direktoratu najkasnije do 25. februara 2019. godine. Detaljnije u delu Obezbeđivanje / Obaveštenje i zahtevi / Obaveštenje o terminu testiranja u procesu vanredne sertifikacije osoblja koje obalja pregled obebeđivanja na aerodromuObaveštenje u vezi sa obavljanjem bezbednosne provere je postavljeno u delu Obezbeđivanje / Obaveštenja i zahteviPostupak sertifikacije odgovornih rukovodioca za obezbeđivanje u vazduhoplovstvu počinje 21. februara 2019. godine u prostorijama Direktorata.Svi zainteresovani subjekti treba da podnesu zahtev Direktoratu najkasnije do 19. februara 2019. godine.Detaljnije u delu Obezbeđivanje / Obaveštenja i zahtevi / Obaveštenja o sertifikaciji odgovornih rukovodioca za obezbeđivanje u vazduhoplovstvuSkraćen postupak pribavljanja saglasnosti za upis vazduhoplova čiji je vlasnik ili korisnik strano fizičko ili pravno lice. Detaljno o tome na www.cad.gov.rs/plovidbenost/obrasci  
Javna nabavka 14/2013 - nabavka servera i sistema za skladištenje podataka
  1. Poziv za podnošenje ponude
  2. Konkursna dokumentacija
  3. Izmena konkursne dokumentacije
  4. Obaveštenje o zaključenom ugovoru
Javna nabavka 12/2013 - nabavka licencnih softvera
  1. Poziv za podnošenje ponude
  2. Konkursna dokumentacija
  3. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke licencnih softvera - 01
  4. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke licencnih softvera - 02
  5. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke licencnih softvera - 03
  6. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke licencnih softvera - 04
  7. Obaveštenje o zaključenom ugovoru - partija 1
  8. Obaveštenje o zaključenom ugovoru - partija 2
Javna nabavka 11/2013 - za uslugu redovnog avio-prevoza
  1. Poziv za podnošenje ponude
  2. Konkursna dokumentacija
  3. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke za uslugu redovnog avio-prevoza
  4. Obaveštenje o zaključenom ugovoru
Javna nabavka male vrednosti 10/2013 - usluge obezbeđenja
  1. Poziv za podnošenje ponude
  2. Konkursna dokumentacija
  3. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke usluge obezbeđenja
  4. Obaveštenje o zaključenom ugovoru
Javna nabavka male vrednosti 09/2013 - Nabavka kancelarijskog materijala
  1. Konkursna dokumentacija
  2. Poziv za podnošenje ponude u postupku javne nabavke male vrednosti
  3. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala - 01
  4. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala - 02
  5. Pitanja i odgovori u vezi sa konkursnom dokumentacijom u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala - 03
  6. Obaveštenje o zaključenom ugovoru