Обустава саобраћаја Montenegro Airlines
Компанија Montenegro Airlines је 25.12.2020. обавила последњи лет и обуставила саобраћај на свим својим линијама.
Заштиту својих права, сагласно члану 97. Закона о облигационим и основама својинско-правних односа у ваздушном саобраћају („Службени гласник РС“ бр. 87/11 и 66/15), сви путници којима је лет отказан могу остварити тако што рекламацију, чији се образац налази на сајту Директората цивилног ваздухопловства Републике Србије:
у одељку који се односи на права путника, прво поднесу авио-превозиоцу у писаном облику (може и на обрасцу авио-превозиоца) у року од 90 дана од дана када је лет обављен или када је требало да се обави (водите рачуна да сте исправно попунили формулар као и да сте добили потврду о пријему истог, број рекламације, аутоматску потврду, писани одговор / у зависности од праксе авио превозиоца). Уз наведену рекламацију путник подноси и одговарајуће доказе.
На web site-у превозиоца www.montenegroairlines.com можете пронаћи актуелна обавештења о почетку и начину рефундације карата док на страници
можете послати Вашу рекламацију.
Уколико авио-превозилац у року од 60 дана од дана доставе комплетне документације неопходне за рекламацију, не удовољи рекламацији или на исту не одговори, путник има право да пријави повреду Закона Директорату цивилног ваздухопловства Републике Србије.
путем мејла: reklamacijeputnika@cad.gov.rs
путем поште: Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије
Скадарска 23 11000 Београд
За путнике на које се не примењује законодавство Републике Србије (путници у транзиту, аеродром поласка Подгорица или Тиват), своја права могу заштитити код надлежних цивилних власти позивајући се на ЕУ регулативу 261/04.
Служба Директората која се стара о заштити права путника је у сталној комуникацији са компанијом Montenegro Airlines и све нове информације везано за предметни случај ћемо благовремено објавити на званичном сајту ДЦВ.